MehtapDmr Cemyaren Canım ben Medar hastanesinde Ahmet Çoşkana gidiyorum.Normalde doğuma 20 gün var ama ben serklajlı gebeyim 28. Haftadan beri tetikteyim her an herşey olabilir Pazartesi dikişim açılacak bakalımm hayırlısı. sen?