kendimi tanitayim 😂 25 yasindayim 3 cu gebeligim iki kizim var 3 kizimiz geliyor kayserilim kayseride yasiyorum tekden hastanesi özlem katirciya gidiyorum 3 cu sezeryanimi olacagim bu sefer biraz korkulu biraz heyecanli endiseliyim biranonce gecsin istiyorum rabbim hepimizede hayirli dogumlar nasip etsin saglicakla kucagimiza alalim iki kizim var bu sefer bi oglum olsun istedim kismet deilmis olmadi 3 prensesim olcak onemli olan saglikli olmasi ama gonul yinede olmayani istiyor biz insanoglu isde ilk erkege benzetti sonra kiz dedi oksapar igne kullaniyorum yildim artik cok zor oluyor vurdugum yer semsert olmus igne zor giriyor cok konusdum 😂 herkese selamlar hayirli aksamlar