oykumm_1233 kızlar , rubella ıg m toksoplazma ıg m tahlilleri istendi , saglık ocakları yapıyormu acaba yaptıran varmı
Hilal-95 iremgun testler çok beklediği için yaşnış sonuçlanıyor diye yapmıyolar ben istedim yapmadılar hastanede yaptırdım 2 kere yaptırdım hemde belki değişiyodur canm bilmiyorum
iremgun Hilal-95 doğrudur canım belki şehir şehir farkediyordur. En iyisi hastahneye gitsin arkadaş o zaman daha net sonuç olur
bebegimizibekliyoruz1 Benim bulunduğum yerde sağlık ocağı tahlilerimi eksik vermişti ve o tahlilerden biriydi bunlar ben kendi doktorumda yaptırdım bu sizin bagisikliliginizi gösteriyor mesela yıkanmamış sebze iyi pişmemiş et pastörize edilmemiş süt veya hayvanlar veya toprak
zllcnlky oykumm_1233 evet ben sağlık ocağında yaptırdım. izmirdeyim. Genel gebelik testlerinde var bunlar kızamıkçık, hepatit b falan çıkardın mı ya da aşılı mısın diye kontrol amacli yapiliyor. Kendi sağlık ocagindaki doktora söyle yapmazlarsa devlete gidersin.
Zeysezer oykumm_1233 yaptırdım devlet hastanesinde kadın doğumdan randevu aldım bunları istedi doktorum dedim giriş yaptı doktor o kadar. Asmler yapmıyor.