Melekd Kızlar merhaba. 18 haftalık hamileyim ilk gebeliğim. Daha hiç hissetmedim bebeği normal mi acaba
zehranurr Melekd ikiz gebelik geçiriyorum ve 20. Haftada az az hissetmeye başlamıştım. Bence sizinde normaldir şu an hissetmemeniz
Deryayurt Melekd ilk gebeliklerde 20. Haftadan önce hissedilmemesi normal canım 20 haftadan sonra hissedersin
sseydaa34 Melekd 20. Haftadan sonra hissetmeye başlarsınız azar azar.. ama tam net hissetmeler güçlü vuruşlar 27 den sonra
yenibiranne223 Melekd Haftada hissetmiştim ilk 🥰 22 haftalığım şimdi baya baya belirgin her hareketi ♥️
Meryemce92 Melekd İlk hamileliğimde 20. haftamda hissetmeye başlamıştım. İkinci hamileliklerde daha erken hissediliyor 14,15,16 da falan.