2melekannesi_ Kızlar 11+6 yız çok şükür riskimiz de yok bu akşam kına gecesine gittim biraz oynadım ayakta kaldım iyi hissediyorum ama korktum da bir yandan bişey olmaz değil mi? Acaba sonradan bişey olur mu tedirgin oldum☹️
nevamm1 2melekannesi_ kız ne olcak sanki bi riskin yoksa bende 16 haftaligim evde muziik açıp kendi kendime deli gibi hareketler yapıyorum (bana göre dans) hareketsiz kalmak daha kotü millet yogalar platesler yapıyor ters taklalar atıyor hep hele bak
MommySharkdutdutdutut nevamm1 burdan benim bebegim agzima girmiş gibi hissettim 😂😂😂😂😂😂😂 millete helal olsun
2melekannesi_ nevamm1 ya böyle görünce çok şaşırıyorum çok da imreniyorum aslında ne güzel bir risk yoksa hareketsiz kalmamak lazım tabi ama önceki gebeliğim hep yatarak geçmişti çok şükür bunda sorunsuz gidiyoruz ama haftam erken olunca tedirgin oldum vicdan yaptım🙈😬
nevamm1 2melekannesi_ korkma birsey olmaz Allah’ın izniyle sağlıklı bebekler o kadar güçlü tutunuyorki annenin yaptığı birşeyden etkilenmezler kolay kolay🤗
nevamm1 Pregnant1mother yaaa Instagram hamile yogası sayfalarını takip ediyorum bakarken benimde çocuk ağzımdan çıkacak gibi oluyor bu en basit hareket neler neler yapıyorlar 😂
Ozge890 nevamm1 bebek ağzından çıkacak bacım napdin insanın beynine kan sıçrar yanlış anlamayın espri manasında söyledim hareketlilik her zaman iyidir🤣🤣🤣