Gebelik boyunca tek sevdiğim şey tuzlu gıdalar oldu ve en son tansiyon sorunu yaşamaya başladım 22 yaşında gebelik geçirirken bir anda gebelikte tansiyon sorunu yaşadım ve doktorum tuzu kesmemi söyledi ama istemsizce canım cekiyor sizlerde benim gibi yaşayan varmı annişler