mom073 araştırdığınız zaman sizin haftalarınız için çokta sakıncalı bir durum değil. Ben 37. Haftamdayım bazen bi uyanıyorum sırt üstü yatmışım. Zaten bebek rahatsız oldugunda size tepki veriyor ya da siz bi şekilde rahatsız olup pozisyon değiştirme ihtiyacı hissediyorsunuz. Haftanız daha düşük ben o haftalarda yüz üstü değil ama sırt üstü yattığım oluyordu. Tabii yine siz doktorunuzla en iyisine karar verirsiniz 🌸