Kızlar bebeğim önceden hıçkırığında kafası aşağıda olduğu için sağ tarafta karnımda aşağıda hissediyordum. Dünden beri hıçkırığını alt tarafımda resmen vajinamda hissediyorum. Acaba bebeğim kanala girdi o yüzden mi altta hissediyorum sizde de olan var mı?