Kızlar su fazlalığından dolayı hastanede yatıyorum gündüz nstdeyken belim ağrıdı bi baktım 59 olmuş sancım şimdi de karnımda garip bi sancı hissettim 80e çıktı 10 dk sonra bi daha oldu 76 bu sefer anlayanlar bi yorumlayabilir mi hemşire ağrı hissediyor musun dedi gitti Hiçbişey demiyor çok korkuyorum
