F123_ benimde pazartesi günü randevum vardı. Haftaya pazartesi 40 haftayı dolduruyosun eğer pazartesi gününe kadar doğmazsa yatışını yapalım suni sancı ile destekleyebiliriz dedi ama istemezsen de 41. haftayı da bekleriz dedi. Ama riskleri var bununda o yüzden gün aşırı hastaneye gelip kontrol altına olmalısın dedi. Ve ben galiba pazartesi günü suni sancı almayı kabul edicem