Selviiii 7 haftalığım.sağlıklı bi bebek için ve sağlıklı gebelik için neler yapmalıyım neler yemeliyim ? Bu dönemde nelere dikkat etmeyeliyim ?
Mom72626 Selviiii süt ve süt ürünleri hafta da en az 1 kez balık gün de bir kez maden suyu paketli ve konserve gıdalardan uzak durmalısın
Melikemreclk Selviiii enginar ye bol bol ben çok yedim çok sağlıklı folit asit içeriyor sebze bol bol ıspanak brokoli muz ye bebeğe kilo yapar ben bu ara bide bebe bisküvisi yiorum sütle baya güzel gidio kuruyemiş badem ceviz fındık sabah hergun haslanmis yumurta ceviz yiorum çay kahve günde bı tane oda içersen sevmem zaten çok
Meryemce92 Selviiii Eğer gaz şişkinliğiniz varsa ve mide bulantılarınız maden suyu çok rahatlatıyor. Bol bol meyve tüketin. Süt yoğurt vs.
Cennetkusumm_35 Mom72626 ben maden suyunu duymamıştım onun ne gibi yararı var bi de gaz yapar mı içsem
Selviiii Melikemreclk ben avokado yemeye çalışıyorum enginara da başlarım inşallah. Bebe büskivisi kilo yapmıyor mu 😊 ben şimdiden 2 kilo aldım.🤦🏻♀️
Melikemreclk Selviiii oh mslalalh ben üç buçuk aylık yeni iki kilo aldım ahahah çokta yiorum günde beş altı öğün 😆😆😆
Selviiii Melikemreclk kız benim canımın istediği şeyler hep hamur işi ekmek arası birde düşük riski olunca ye yat yaptım. 2 kilo hattü 3 e gidiyorum 😪🤦🏻♀️ ama dur demem lazım
Karanfill Hergün mutlaka bir bardak süt bir tane haşlanmış yumurta, bir kase kuruyemiş, bir kase yoğurt
Mom72626 Cennetkusumm_35 gaz yapmaz rahatlatır üzerine magnezyum etkisi vardır ileride ayak bacak ağrılarınızı azaltır
Selviiii ilknurbgm006 allah yardımcın olsun canım. İnşalalh bugünlerde geçecek. Sonunda çok güzel bi mucize bekliyor bizi inşalalh 🤲🏻
Selviiii Meryemce92 aşırı derece var görseniz 6 aylık hamile gibi dolanıyorum. Çok teşekkür ederim allah razı olsun
Ecemm33 Her zaman yemek yiyemiyorsın zaten bulantıdan bende 7.haftamdayım canımın istediğini yapıyorum yiyemiyorum süt iç diyorlar midem bulanıyor içemiyorum of of
Selviiii Ecemm33 aslında bende öyleyim bulantı yok ama canım istemiyor en sevdiğim şey tatlıdır ağzıma tatlı sokmuyorum. İnşallah geçer bugünlerde