Dfye Besiktasli bnde35+3 sabahdir yaşıyorum cok fazla sanki cikcakmis gibi gecen hafta muayene girdim bebek ters dedi nts de de sancida yok ama korktum yinede 😒
Minikmucizemmm Besiktasli canım mide bulantısı var mı sende ? Bende 35 haftadayım çok midem bulanıyor
Perimasali89 Besiktasli evet acile gitmiştim nst bağlandı bir sancı çıktı bir hafta sonra yine nst istedi sonumuz selamet olur inş zaten plasentada aşağıda erken doğumu tetikleyebiliyor
Besiktasli Dfye bendede kasılma oluyor tek doktorum doğum kanalına girmiş 2haftadanda gelebilir demişti bakalım