d1l2k Rabbim şifa versin, benimde ilk doğumumda göğsüm yarılmıştı. Ucu yok değildi ama çok yarıktı kan akıyordu artık. Ama ben emzirmemezlik yapmadım, emzirdim dişlerimi sıka sıka. Rabbim şifa versin lansinoh krem var, biraz pahalı 70 80 lira ama çok çokiyigelmişti. Bebekte emebiliyor onu yıkamana silmene gerek yok