Dilosceylan Anneler merhaba ☀️ bulunduğum yerde hekim sayısı az hamile sayısı çok 😂 hekimler yoğunluktan dolayı herhangi bir bilgi vermiyor ve randevu da alınamıyor. Şu an 10 haftalık gebeyim ikili tarama ne zaman olmalı bilgi verebilecek olan var mı
Cinarinannesiiiii Dilosceylan 11+2 yim şuan bugün gittim sıra kalmadığı için pazartesiye kaldı benimde🤭
Dilosceylan Seymamuge peki bu tarama neden gerekli kesinlikle yaptırmamız gerekiyor mu hekimim 1 ay sonraya randevu bulup gel demişti taramadan da hiç bahsetmedi 🤷♀️🤷♀️
Seymamuge Dilosceylan risk var mi diye bakılıyor Allah korusun risk çıkarsa başka teste yolluyorlar ben yaptırdım sonrasında detaylıya gittigim zaman doktor ikili testi inceleyerek belli bir oran vermişti kızımla ilgili Allah’a sukur bir sorun çıkmadı bizde maddi durumunuz el veriyorsa yaptırın derim ama detaylı ennnn önemlisi onu ihmal etmeyin sakın Allah korusun hır sorun varsa ya tedaviye gidiliyor Ya da doğumda ameliyatlık vs ise hemen müdahale ediliyor hayati önem taşıyor yani ❤️
Dilosceylan Cinarinannesiiiii canım hemşehrim 😍😂 ben de Malatyalıyım işimiz için yüksekovada yaşıyoruz. Doğum malatyadaysa hekim soracaktım size ben de sanırım memlekette yapacağım 🙈💃
Dilosceylan Seymamuge bilgi için çok çok teşekkür ederim ♥️ Peki bu ikili tarama takribi ne kadar oluyor bide genel ne zaman yapılıyor acaba biliyor musunuz 🐣
Seymamuge Dilosceylan ne kadar derken anlamadım test genel olarak ultrason muayenesi uzunluğunda sürüyor burnu ensesi ölçülüyor sonrasında kan veriliyor ben 500 liraya yaptırmıştım ocaktı sanırım 11-14 hafta arası yapılıyor 12 en uygun zamanı ❤️