Fatih_ozlem56 38+5 im bugün nst ye girdim hiç sancı çıkmadı sadece bi kere 50 ye çıktı şuan sırtım agriyo acaba dogum sancısimi kizlar
Fatih_ozlem56 glcncbn evet neşet alınca batiyo şuan uzandım Uyanınca geciyo ama oturunca ayakta durunca felan agriyo