Arkadaslar gebeliğim planlı degildi ve iğneli epilasyona gidiyordum yüzümdeki kıllar için. 1 sene olucak bu ay neredeyse cok az kaldı yani 2-3 seans belki giderim o derece temizlendi yüzüm şimdi 7+4 deyim. Haftaya randevum var ayda bir kere gidiyorum hatta geçen gittigimde de aslında hamileymisim 🥺 ne yapsam bilemedim 🤷🏻♀️