Haticeey Naraaaa meraba canım bende var ya daha 4 aylık hamileyim ama her ultrasonda gaz çıkıyor aşırı sancı veriyor
Hasibe04 Haticeey aynn benimde öle doktor çok gazın var dedi hamilelikte bağırsaklar duruyor yediklerine dikkat ediceksin dedi aslında mide bulantısından pek bişeyde yiyemiyoeum ama yünede aşırı gazım var
Haticeey Hasibe04 benimde mide bulantılarım çoktu yeni azalmaya başladı ama aşırı bi iştahım yine yok