Kizlar benim gebelikten öncesinden beri yanlarimda ağrı olurdu doktora çok gittim bişi çıkmadı sebepsiz ağrı olmaz diye düşünüyorum ben bence bişi var ama burdakiler ilgilenmiyor normalde detaylı bakması lazm bldiginiz gibi ultrason ile yanlara belki taş var belki bir sorun var çok ağrım olurdu iki gündür de sağ sırtta ağrım var geçmiyor çok ağrıyor sırtım belim bu gebelikten diye düşünüyorum sizce de normalmi yoksa bişi varmıdır yan agrisinda