Selma_aygun ben Aygün hanıma gidiyorum hakan beyde çok ilgili alakalı bir doktormuş fakat ben Aygün hanımı seçtim🙈😀 ben Doğumhane katını odalarını vs gördüm gayet olması gerektiği gibi bana göre..33+1 iz arkadaşlarımda çok memnun kaldılar bende kendimi güvende hissettiğim için ve hastahane ortamını bildiğim için orayı tercih edicem Doğum için nasipse ❤️