Demir2015 Bugün muayene oldum 27+6 yım bebek baş aşağı dönmüş ilk gebeliğimde 34 de dönmüştü doktor şimdilik sıkıntı yok dedi ama erken feğil mi dönmesi için. Bebeği erken dönen var mı
Morvy Demir2015 niye sıkıntı olsunki? Bende 28+2 de gittim baş aşağı dedi normalmi dedim normal dedi doktorunuza güvenin ben güveniyorum o yüzden hiç takmıyorum sizde kafanıza takıp çok düşünmeyin🙏🏻
Berrinsahinn Demir2015 benim de 27 de baş aşağıydı.Doktorum bi sorun yok dedi.merak etmeyin.doğum kanalına girmedikten sonra sorun olmaz
susam_18 Benimde 29 da döndü hala baş aşağı. Rahim ağzım kisalmaya başladı 31 e gircem. Yatıyorum malesef
Demir2015 gulin-35 insan her doktora gittiğinde kafayı takacak bişey buluyo 🤦🏻♀️ Şimdi buna takmıştım benim gibi bikaç kişi duyunca rahatlıyorum
Erdmbtl Demir2015 yani böyle olunca anne daha fazla zorlanıyor mesela ben biraz yürüsem rahme baskı oluyor hareket ettiğinde falan canım çok acıyor pek nadir yukarıda hissediyorum çakılıp kaldı sanki oraya😂