Arkadaslar 2 3 haftadir doyma hissim yok 0 çılgınlar gbi yemek istiyorum kendimi bi gün tutsam ertesi gün acısı çıkıyor tokluk hissetmek istiyorum artık 27 haftaligim sizler ne durumdasiniz var mi benm gbi midesi çöp tenekesine dönen 🤭 ne versem alıyor ya