Dilaraarslanca Gebeliğim boyunca nerdeyse tavuk be simit yemek ve peynir bunun dışında geri kalan herşeyden tiksinmek neden acaba
Kuben Dilaraarslanca ben de tavuk yiyemedim hala da yiyemiyorum ama simit vazgeçilmezim oldu gerçekten 🥰
Kucukmucize Dilaraarslanca bende balık ve sütten süt içemiyorum yoğurt mayalıyorum onu yiyorum ama 😊🙈simidi zaten çok severim bende
hellobaby0 Dilaraarslanca hergün eşim işe giderken sabah taze çıkmış sıcak çıtır simit alıyor bayılıyorum kendine al bana alma hergün simit terse. Simit gibi olurum diyorum ama kokusuna bile dayanamıyorum hafta da en fazla 2 kere falan yemeye çalışıyorum fazla yemekte istemiyorum hamur olduğu için 🥴🥴🥴🥰 ama gözüm kalıyor
Gulce5038 Dilaraarslanca ben de tavuk et ıkılısınden tiksindim et falan yemeye başladım yenice ama dün tavuk sote yaptım yine tiksindim
MomHero2 Dilaraarslanca ilk 4 ay tavuk yiyemedim. Şimdilerde sabah akşam tavuk yesem of demem özellikle döner 🙈😬
MomHero2 Dilaraarslanca normalde de çok severim. Hamilelikten tiksiniyordum neyseki bitti artık rahatça yiyorum
Nurssss Dilaraarslanca hiçbişeyden tiksinmedim ama tavuğa düştüm bende gözümün önünden kızarmış piliçler geziyor eşim iki günde bir tavuk yemekten bıktı 😅😬
Mervenurns Gebelikten önce peynir zeytin ve Türk kahvesi hastasıydım şu anda 16 haftalıgım bir tek peyniri böreklerde yiyebiliyorum cok üzülüyorum peynir ve zeytin yiyemediğim için :(