Merhabalar herkese yeni bişey duydum, doğruluğu var mı sormak istiyorum ☺️
Adet bittikten sonra 4 gün içinde hamile kalanın oğlu oluyormuş.4 günden sonrası kızmış.Benim yumurtlama tarihim 6. Gündü prensesimiz oluyor 🌸.Sağlıkla gelsin kuzumuz.Hadi cevapları yazalım 😄