Merhaba erken doğum yaptım bebeğim kuvezde. Psikolojim alt üst. Her gün ağlıyorum. Kimseyi görmek istemiyorum konuşmak ietemiyorum. Eşime çok kotu davranıyorum sürekli kavga çıkarıyorum ise gitttifi zaman da sürekli birilerine bakiyo diye kuruntu yapıp sıkıntı yapıyorum saçma sapan şeyler düşünüyorum. Psikolojim çok bozuk. Nedir bu lohusa psikolojisi