Oskar Merhaba. Tarihi geçmemiş ancak “açıldıktan 3 gün içinde tüketilmesi gerek”" yazılı kefiri içtim fark etmeden. Açtığımdan beri üzerinden 1 hafta geçmiştir. Tadında bir sorun yoktu. Başına gelen var mı? Bir şey yapmam gerekir mi? 3 aylık gebeliğim.
Burcuaakyool Oskar bısenolmaz canım korkma bende manda sütünü kaynatmadan içmiştim 😂😂😂 ıcımde mayalanmış kusmustum çok rahatsız ederse zaten kusarsın panık yapma
AkademisyenAnneee Oskar kefir ve süt ürünleri gerçekten de 3 gün içinde tüketilmeli çünkü çok çabuk bozulma meydana geliyor . Öyle ki tarihi geçmemiş ve hiç açılmamış olmasına rağmen kefir evimizde bomba gibi patladı . Meğer bozukmuş
kelebegimm07 Oskar ayy benimde başıma geldi aynısı açtım dolaba koydum 4 gün sonra bı yudum aldım ekşi acaba bunun tadımi böyle dedim ilk icisimdi meğerse bozulmuş bı yudum aldım ama bişi olmadı sukur
Krtalzyn O uyarı genel bi uyarı tüm süt ve süt ürünleri açılınca bitmeli hrmen ama bende kefiri açınca 5 6 günde anca bitiriyorum bişey olmuyo 🤧
Deletedmom9823 Oskar yoo hiçbişey olmuyo evet şuan 27 haftalık hamileyim stt geçmediği sürece açıkta olsa içiyorum hep ekşimemişse 🤷🏻♀️
Banu_alper Oskar bozulmus olsa baya eksi kokuyor tadi da oyle oluyor demekki degildi ictiniz birsey olmaz herhalde midenizi bozar kusarsiniz oyle birsey yoksa kendinize kuruntu etmeyin bence