Gulsummldr Merhaba arkadaşlar. Bu akşam önce sol gözümde,sol kulagımda,yüzümün sol tarafında uyuşma oldu. Sonraki saatlerde ise sol kolum ve sol bacagımda uyuşma oldu. Şuan biraz daha iyiyim ama daha önce böyle birşey yaşayan var mı? Mr cektirmek istemiyorum. Biraz iyiyim diye doktorada gitmiyorum. Yardımcı olabilir misiniz?? 16 haftalık hamile 😊
Momandboy Gulsummldr zaman zaman uyuşma ve kramp olabiliyor canım. Magnezyum ilacı veriyorlar bu durumda genelde ama.Sen yinede doktorunla bu konuyu bi görüş😊
Gulsummldr Momandboy cok yogun değil o yüzden gitmek istemedm doktora ama işte bebek için evhamlanıyo insan.
KubraNur52 Gulsummldr çok önceye ait bi post ama şuan bende tam aynı yerlerde aynı şikayetleri yaşıyorum şikayetleriniz geçtimi kendi kendine ? Bende mr çektirmek istemiyorum ama çok zor durumdayım 24 haftalık hamileyim.