Biraz önce lavobaya gittiğimde kahrevwngi lekelenme olduğumu gördüm, kasıklarımda hafif ağrı var, gebeliğim boyunca kasık ağrısı oluyordu zaten ama düşük olup olmadığını nasıl anlayabilirim. Bulunduğum ilde özel hastane yok, devlet hastanesindekilerde bakmıyorlar bile doğru düzgün. Bu arada 6+1 günlük hamileyim. 😔