derya_tatli 16+4 haftalık hamileyim kan değerim 10 ve doktorun verdiği hap midemi bulandırıyor , kusuyorum. Benim gibi olan var mı acaba ? Kansızlıkla nasıl başa çıkıyorsunuz ?
Mimhb derya_tatli benimde 9.6 ydı en son ferplex isimli sıvı bir ilaç içiyorum. Başta midem bulanır sanıyordum ama tadı fena değil onu deneyin isterseniz.