Elder Ben doktor nalan cihangire gidiyorum ve çok memnunum, ha suratını asıyor diyenlerde oldu ama ben çok memnun kaldım
Emiemi Elder gerçekten şaşırdım :) 2 kez gittim ilk zamanlar değiştirdim sonra sorduğum sorulara ters ters cevap vermisti
Elder Emiemi ben ilk ona gideceğim de önermediler korktum gitmedim daha sonra kuzenim gitti çok iyi dedi sonra gittim çok memnun kaldım
Elder hamis evet girebiliyorlar normal doğumda yanında olmasını istiyor hatta doktorumuz, her ne kadar eşim tereddüt etsede, yani izin veriyorlar