Elif95Kuzey Merhabalar hamiş anneleriimm sizlere bir sorum olacak bel fıtığı bel düzleşmesi olup normal doğum yapan var mı ? Fıtık doğuma engel mi ? Bugün hastaneye gittim ama sormayı unuttum 🤦🏼♀️
Zamanbukucu Elif95Kuzey bende de fıtık vardı 2018 de fizik tedavi ile 1 ayda düzeldi çok şükür. Doktoruma ben sordugumdam normal doğum istyorum kısmet olursa engel olur mu dedim? Belin için tekrsr muayene olmamı son durum ne oldugunu görmem lazım ona göre normale uygun yada değil derim dedi. Kafam karışık benimde…
Mavi34 Elif95Kuzey bunu beyin cerrahi doktoruyla konusun. Bende boyun fıtığı ve belde kanal darlığı var kesinlikle normal doğum önermiyorum demişti doktor. Fıtığın seviyesine durumuna göre herkeste farklı olabilir
Aylin2011 Elif95Kuzey bel fıtığı var iki tane normal doğum yaptım tekrar hamileyim herşey yolunda giderse ikizlerimi de normal doğurmak istiyorum
Akoalalover Elif95Kuzey hamilrliğimin son 3 ayını yatarak geçirdim diyebilirim bel fıtığı sebebiyle ne ayakta durabiliyodum ne oturabiliyodum. Ama hamdolsun güzel bi normal doğum yaşadım ve sonrasında zamanla hareketim arttıkça bel kasları kuvvetlendikçe ağrım da azaldı🥰
Yagmurgel2020 Benimde fıtığım var 27 yaşındayım gebelik eğitimine katıldığımda uzman doktora sordum hayır bir engeli yok dedi bana ama yinede siz sorun 🙏🏼
Elif95Kuzey Zamanbukucu belki bende öyle yapmalıyım evet mantıklı bir kontrol ettireyim teşekkür ederim🙏
Elif95Kuzey Mavi34 doğru söylüyorsunuz bir baktırayın ama röntgene yada mr a giremem ki şuann bilemedim nasıl anlarlar
Gmz_bfbf Bende de egzersizle duzelen seviyede bel fitigi var. doktoruma sormustum, normal doguma bir engel degildir demisti.
Elif95Kuzey Akoalalover benim siyatiğe baskı yapıyor bide. Sırt üstü yatamıyorum asla çok baskı hissediyorum belde ağrı gibi rahatsız edici bebek ve aldığım kilolar da etkiliyor tabi ki bunu teşekkür ederim yorumunux içinn🙏
Akoalalover Elif95Kuzey çok geçmiş olsun rabbim gönlünüze göre hayırlı bi doğum nasip etsin inşallah🥰
ftmlgz Elif95Kuzey bende de aynı durumlar var yarın bir beyin ve sinir doktoruna görüneceğim 36. Haftamdayım ve 10 gündür sağ bacağım topallıyor canımı yakıyor bakalım ne dicek
Elif95Kuzey ftmlgz kilo almak ve bebek olması siyatiğe çok baskı yapıyor ondan. Topallıyorsun bende yaşıyorum onu Allah yardımcımız olsun