Benim şeker yüklemem çok kötü geçti devlette yaptırdım herhangi bir doktor yazdı 100 mg yazmış açlık kanını aldılar sonrasında içeceği içtim tadı kötü değildi ama içtikten yaklaşık 15 dk sonra kustum baya kötü oldum devam etmedim ama 100 mg bence ağır diğerlerine göre