Gamzeozbek-1 Kızlar bugün 21+0 olduk dr. Kontrolümüz vardı boy 25 cm kilo 370 gr. Geldi sizce normal mi biraz az gibi geldi bana. Doktor herşey çok normal dedi ama sizin boy kilo ne kadar 🤗
Basak41 Gamzeozbek-1 bizimde 21+2 de 25 cm boy 430 gram kilo demişti doktorumuz bana da boy kısa gibi gelmişti doktor normal olduğunu söyledi ama 😊
Melike Gamzeozbek-1 22+2 yiz en son 20 haftalıkken gittim 340 gramdı. Şuan ne kadar oldu bende merak ediyorum 🙊
Symust Gamzeozbek-1 19+5 te doktor 390 gr demişti boyu hatırlamıyorum Doktor kocaman bu demişti şu an 21+5 acaba ne kadar oldu 😀😀
Gamzeozbek-1 Melike maşallah canım benim bende üzüldüm biraz siz neler yiyorsunuz bana bütün yemekler kötü kokuyo yiyemedigim için hep kahvaltı türü çorba makarna falan yiyorum o yüzden sanırım
Basak41 Gamzeozbek-1 bi kaç gün önde gidiyor dedi ondan olabilir canım önemli olan sağlıklı olmaları senin ki az değil normal üzülme 😊 Ben her gün kefir süt içiyorum 3 lt su içiyorum bazen kuruyemiş yiyorum meyve çok tüketiyorum
Melike Gamzeozbek-1 Valla bende pek yiyemiyordum. Yeni yeni yemeye başladım diyebilirim çoğu şeyden tiksinmiştim. Hergün yumurta yemeye çalışıyorum mutlaka ve kaşar peynir çok yiyorum 🙊 Toprlar daha kendini merak etmeyin, üzülmeyin hiç 💖
AkademisyenAnneee Gamzeozbek-1 Alt sınırdan gidiyor gibi tabi doktorunuz en doğrusunu bilir . Birde anne/ baba olarak minyon tipli iseniz bebeğiniz de minyon tipli olabilir. Bunun dışında et ve süt ürünleri çok kilo aldırıyor .
Gamzeozbek-1 Melike kaşar peynir kefir yogurt falan bende tuketiyorum ama yumurtadan da tiksindim normal yemek hic yiyemiyorum zaten sogan kokuyo hepsi 😞 insallah toparlar bakalim
Gamzeozbek-1 AkademisyenAnneee yok canim aksine esimde bende uzun boylu hatta ben kiloluyum yapim da iri esim zayif ama oda uzun boylu yani nebilim uzuldum bu gün biraz inşallah toparlar bakalim🙏
merri07 Benim erkek bebiş 20+2de 425 gram çıktı🙈 herşeyi ilerden gidiyor çok şükür🙏🏻 Ama hala hissetmiyorum 🥴 22+3 olduk bugün.. benim hiç bulantım olmadı, et türü çok yiyorum, hergün mutlaka bir yumurta yedim.. belki de o yüzden kilosu boyu ileri
Gamzeozbek-1 merri07 benimde oğlum olcak canım hareketlerinize hissediyorum ama kilosu az geldi bu gün bana işte
ttba Gamzeozbek-1 22. Hafta için ortalama 29 cm / 400 gr gibi bi normallikten bahsediyor Banu hoca, onda da bundan sonraki süreçte boydan ziyade bebeğin kilosunu baz alırlarmış doktorlar. Yani bence de sizin bebişiniz normal kiloda :) Sağlıkla gelsin