momof3 Prenstalha Büyük kızım 3.5 yaşında,küçük kızım 19 aylık ve 29 haftalık hamileyim 🐥🐥🐥🙂 3 minik annesi olacağım insallah
hilos_30959 Prenstalha çok zor 😥 daha henüz 6 haftalık ama can çekişiyorum resmen 😥😰 karın ağrısı,mide bulantısı, kusma,aşerme, baş dönmesi….. O kadar çok arttı ki😥
Selence88 hakanebru_ oyy çok peşpeşe olacaklar sizin için belki yorucu olacak ama çocuklarınız için çok güzel olur eminim ikiz gibi birlikte büyürler ne güzel,sağlıkla gelsin inşallah🤲🏻🌸
hakanebru_ Selence88 sağ ol canım Allah razı olsun. Evet zorlanıcam kesinlikle ama senin de dediğin gibi ikiz gibi büyüyüp çıkacaklar olsun 🥲
Betuldoksan Kbra1234 yakın sayiliriz kızım 2 buçuk yaşında bende 34+3 haftalık ikinci kızıma hamileyim…😊
Srnykp1904 Prenstalha evet bndede etkili olmuştu gece yatmadan da içip yatıyordum gün içinde rahat ediyordum
Hatice3347 Selence88 al bendede o kadar 33 haftalık 2. oğluma hamileyim her geçen gün daha çok korkuyorum uykusuz heceler bizi bekliyor 😊
Selence88 Hatice3347 önce tabi sağlıkla gelsinler ama inşallah çookk uyuyan bebişlerimiz olur😬😂Aminnnnn🙈
Srnykp1904 Prenstalha valla cnm ilk 3 ay uyku bastiriyo hamilelikte normal dede ilaci da ilk 3 ay içtiğim için bişey diyemicem cnm 🥰
Prenstalha Srnykp1904 evet canım bende öyle valla uyku hali oluyor hep ama olsun ya bulantı kusma olmasında