Oğlum TemmuZda 5 yaşına girecek , ben temmuzda 2. Doğumumu yapacağım nasipse . Hangi yaşta olursa olsun zor bence. 2. Hamilelik tecrübe ile daha rahat geçse de psikolojik olarak bir de bu pandemi döneminde zor oluyor gerçekten . Benim gebeliğim planlıydı ama ona rağmen 10 hafta boyunca ağladım gece gündüz nasıl böyle bişey yaptım diye . Allah can sağlığı versin tüm evlatlarımıza ama insan korkuyor . Ekonomik olarak , sosyal çevre olarak nasıl baş ederim 2 çocukla diye ama herkesin rızkı ayrılmış . Allah büyük bakalım beni temmuZda neler bekliyor 🤷♀️