Hafizerabia Kizlar rahminin oldugu taraf semsert sis bir doluluk var hafif agri var acaba neyden olur bilen varmi?gebelik olabilirmi acaba
Tusami Hafizerabia canım olabilir de olmayabilir de , tek başına yetersiz bir belirti olur, adetine kaç gün var ona göre bakmak lazım
Hafizerabia Tusami 15 gun var tatlim belkife yumurtlamadir cok fazla sis sert alt tarafim bel ve kasik agrim var iste
Tusami Hafizerabia yumurtlama da olabilir adetin düzenli ise sen daha iyi bilirsin yumurtlama zamanını
Hafizerabia Tusami 1 bucuk ay once kurtaj oldum tatlim dedim acaba yenidenmi kaldim korunuyom ama adetimi oldum kurtajdan sonra
Tusami Hafizerabia hmmm o zaman durum karışık bilemem ki, bu arada bende bu gün kürtaj oldum, siz kürtajdan kaç gün sonra adet oldunuz? Ben adet olmayı beklemeyi düşünmüyorum doktor çok küçüktü beklemene gerek yok dedi
Hafizerabia Tusami ben 18 haftalikken normal dogum sonrSi kurrtaj oldum doktor bana 3 ay bekle dedi benim 33 gun sonra geldi adetim
Tusami Hafizerabia sorun neymiş ? Benim gelişmemiş boş gebelik dedi doktor, kanda pıhtılaşma sorunu da yok, olabilir normal dedi doktor. İki kayıp çok üzücü mutlaka nedenini araştır
Hafizerabia Tusami biri kimyasal oldu buda bebek hastalikliydi hidrops denen hastalik oldu vucudu sisti ödem.kapladi yasama sansi hic yoktu potolajiye yolladik sıkinti yok dediler anlamadik