Ebi sen lansinohla sağ bendede o var ilk bir hafta sütün az gelir bende gittim pompa kiraladım hastanede olanlardan lansinoh işe yaramıyo diye sağdıkca artcak sabret 2 saatte bi 3 saati gecirmeden sağ biriktir gece bile yannda bebek varmıs gibi saat kur kalk sağ .cünkü meme ihtiyac kadar süt üretiyo . benm bebegm 13 gün küvezde kaldı sürekli sağıp verdim bir süre sonra seni de içeri alıp emzirtiyolar bebegn durumuna göre birde eczanelerde süt arttırıcı damlalar var . Adını hatrlamıyorum doktoruna söyle yazar sana Gecmiş olsun