Sinem0754 39.haftadayım ve karnım çok sık sertleşiyor 1 haftadır. Bugün de arada kasık ağrım oluyor ve belim ağrıyor. Ama düzensiz. Doktora 3 gün önce gittim. Bu hafta doğumun gerçekleşir dedi ama aşağı çok baskım yok. Bunları yaşayan var mı ?
Ozge890 Sinem0754 benimde bebegim kax gündür kendini topluyo sürekli top yapmiyorum kendini ara ara belime giriyor ağrılar allahim hayırlısıyla sağlıkla bi gelseydiler
Secuuss Sinem0754 benmde yaklasık 2 saattie toplanıp sertleşiyor ve bel kasık ağrım var hafif bazende bıcak saplanması gibi anlık sancı giriyor sizce acile gitsemmi beklesemmi
Gupssse Sinem0754 allah hayrli zamanda sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin. Bu toplanıp yukarı çıkması doğum belirtisi mi 34.haftadym bende de oluyor
Cigdemmom Sinem0754 eeee neden çünkü bu hafta doğum başlar demiş hepsi ondan rahat ol tadını çıkar 😅😅😅
Sinem0754 Gupssse bende de oluyordu o zamanlar da doktor kendini doğuma hazırlıyor demişti ama şimdi çok daha sıklaştı
Sinem0754 Gupssse inşallah ya insan her belirtiye acaba doğum başladı mı diye düşünüyor. Sağlıkla doğsunlar inşallah ☺️
Sinem0754 Gupssse tansiyon takibi ne için. Yüksek mi düşük mü ? Bide ben hiç nst ye girmedim bu haftama kadar
Gupssse Sinem0754 pazartesi günü bulanık görmeye başladım tansiyonum yükseldi sanırım acile gittim nst açıklık muayenesi fln derken çarşamba günü doktorum.tansiyon takibi yapalım dedi günde 2 kez ölçüm yapiym.yine aynı durum olursa acile gitmem gerekirmiş