Tubaa Merhabalar ben nisan ayında gittim Burçin hocaya randevu almamıştım mail atmıştım o bir tarih verdi ona göre gittim. Kendisi perinatalog zaten detaylı için en iyisi. Randevu içinse Max saat 14.30 da kadın doğum için kayıt açılan hasta kayıt biriminde olun sıra oluyor ne kadar önde olursanız o kadar iyi olur sınırlı kişi sayısı oluyor çünkü hekim için. Saat 15.00te kayıt açmaya başlıyorlar ama o saate kadar sıra uzuyor baya siz dediğim gibi 14.30 da orada olup sıraya girin . Kayıt açıldıktan sonra ödeme için vezneye gidiyorsunuz yanlış hatırlamıyorsam 198 lira ödedim. Kadın doğum bölümüne çıkınca dosya doldurmak için sizi yönlendiriyorlar sonrasında muayene için geçiyorsunuz dosyayı hekimin yanındaki görevliye teslim ettikten sonra bekleme başlıyor. Sona kalmamanız beklemenizin az olması içinde önemli. Kadın doğuma bölümüne zaten sadece hastayı alıyorlar. Yakınını eşini kimse giremiyor. Ama ben video çekmiştim rica edersebiz Burçin hocadan izin verir. Çok iyi, çok detaylı açıklayan sanki uzun süredir tanışıyormussunuz hissi veren bir hekim.