VeraVrea ben 32.haftaya kadar kan sulandırıcı içtim sonra bıraktırdı doktorum şuan sadece kan ve balık yağı hapı içiyorum ama o şekil beslenmeyi düşünemedim😬 birde bu ara tansiyonum yükselmeye başladı bu hafta doğuma almazsa çok iyi olurda bakalım neler olucak😬