Kızlar devlette hormon testlerimi yaptırdım. Gittiğim doktor yine değişti ve bu yeni doktor “ Hormon değerlerin iyi, çocuğun olmuyorsa bi araştırma hastanesine git rahim filmi çektir, eşin de gitsin muayene olsun.” dedi. Beni muayene etmedi, ilgilenmedi. Hem de değerlerin iyi deyip hem rahim filmine yönlendirmesi 🤔
Canım sıkıldı. Aldım sonuçlarımı özel hastaneye gittim. Muayene oldum. Her şey normal dedi. Yumurtaliklarin iyi görünüyor ama sürecin hızlanması için klomene başlayabiliriz dedi. Ok dedim. Klomen yazdı, haftaya cuma gel dedi.
Heyecanlandım. Beni nasıl bi süreç bekliyor acaba? Klomenden sinra iğne yapar mi? Bu şekilde hamile kalan var mi ?
Duygularımı sizlerle de paylaşmak istedim ❤ Umarım herkesin dileği kabul olur.🤲🤲