ozlmysyn canım ben dokunuslari hissetmedim. Sonrasında da agri da çok yaşamadım hemşire bir defa agri kesici tek yaptı ama izotonik çok verdiler bana o bende aşırı şişirme yaptı tansiyonum cok dustugu icin öyle oldu. Birde kaburga ağrısı yaşadım ilk 3 gün sirt üstü uzaninca nefes gidiyordu kaburgam batiyordu ameliyathanede ki klimalardan dolayı olduğunu söylediler