Daha beta baktırmamışken başladı hatta dışardan çorba yemiştik o dokundu zannetmiştim, şuan 27 oldum hala devam ediyor. Bulantım hiç olmadı ama yanma, şişkinlik, sanki midemde taş var , yemek borumun yandığını hissediyorum. Bir dönem gaviscon la idare ettim, sonra mide koruyucu kullandım. O şekilde devam ediyoruz . Belki de bu yüzden , hiç kilo almadım. Su bile içsem yukarıya doğru yükseliyor rahatsızlık. Sanırım doğuma kadar da devam edecek , rahatsız edici birşey ama alıştık yapacak birşey yok yeter ki sağlıkla gelsin 🥰🥰