Kızlar merhaba çok canım sıkkın.sizlerle paylaşmak istedim 30 haftalık hamileyim ama bu ara o kadar canım sıkkın ki anlatamam annem babam kardeşlerim hiç üzerime düşmezler annemi ben aramasam hiç aramaz ablam kızkardeşim yok zaten 2 erkek kardeşim var onlarda aynı istanbulda oturuyoruz ama onlar avrupa yakası ben anadolu yakasindayım kizlar inanın çok zoruma gidiyor kendimi o kadar kimsesiz hissediyorumki bazen oturup aglayasim geliyor bir aile bu kadar sorumsuz olamaz insan evladını merak etmezmi annemi aramasam aklına bile gelmiyorum ama abime o şekilde davranmıyor arar sorar konuşur gözüm yok onada iyi davransın ama beni böyle garip bırakması gücüme gidiyor bugün bile bu saat oldu daha annem aramadi 😥hep ben arıyorum elbette ararım gocunmuyorum ama hiç bir kerede kendisi aramaz napıyorsun kızım nasilsin diye ooofff offf😢