Kubra3838 Hanımlar merhaba. Geçen hafta 15 haftalık bebeğimi kaybettim. İyi kaliteli bi doktor arıyorum Kayseri’de Memorial hastanesinde gidip memnun olduğunuz tavsiye edeceğiniz bi kadın doğum doktoru var mı
metehaninannesiii Kubra3838 ayy benim canım doktorum ülkücum ülkü aksoy kesinlikle tavsiye ederim bu arada basiniz saolsun