Kızlar 33+5 günlük hamileyim nst de bir kez 50 bikaç kez de 20-25 arası sancım çıktı ama ben sadece kasıklarımda batma hissediyorum başka bi his yok. Serviks uzunluğu iyi rahim ağzı kapalı yatış gereği görmedi doktor evde dinlen dedi bu durumu yaşayan var mı acele ediyor sanırım benim kız 🐣🌸