Cigdemmom Kızlar 6 olmuş crp bağırsak enfeksiyonum vardı ama crp yüksekliği iyi değilmiş bilginiz var mı değer çok mu yüksek bilmiyorum ben
sevgilikadin Cigdemmom baktim ancak tahlillerimde goremedim. bende de kil kurdu var aylardir mahvoldum gitmek bilmiyor ilacta kullanilamiyor. bir cozumunuz var mi
Cigdemmom Serpiltsn bendede bağırsak enfeksiyonu vardı heralde ondan yükseldi ama bi risk teşkil eder mi korktum
Serpiltsn Cigdemmom bisey olacağını sanmıyorum korkma zaten 0-5 aralığı referans değerleri seninki 6 çok yüksek sayılmaz
Ezgiii11 Serpiltsn aynı ola benden kızlar maden suyu temizliyor gunde 1 tane maden suyu ve bol su devam
Deniz773 sevgilikadin kıl kurdu olunca ağızda akıntınız oluyor mu uyurken bir de tahlilde hangi değer yüksek çıkıyor kıl kurdu olunca
AkademisyenAnneee Cigdemmom Çok yüksek değil ki sınır 5 zaten 10 ve üzerinde ilaç kullanılıyor . 10 ve altı değerlerde bol su ve C vitamini ile düşüyor
ZumrutHanim AkademisyenAnneee hah ben de bunu demek istemistim. benim 8.5 cikti endokrin hematolog ve kadindogum bişi soylemedi idrarda da 1 lokosit vardi benim muhtemelen dis etlerimdeki ilht yukseltiyo cunku lenf bezelerim var minik minik
AkademisyenAnneee ZumrutHanim Benim de 9 çıkmıştı ama ben covidmişim sonra öğrendik . 9 çıktığında doktorum bol su ve C vitamini önermişti onlarla ile 2 günde düştü