yagmuurry1 ben 35+5 haftalık hamileyim, ilk gebeliğim elbette zor olacağını biliyorum ama lütfen kimseyi dinlemeyin. İnsanlar gercekten saçmalıyor karşılarında hamile görünce. Doğumu bi araç olarak görelim, bebeğimize kavuşmak için.. Ben bakıyorum biri akıl verecek ya da negatif bişey diyecek hemen oldu görüşürüz moduna giriyorum. Size de tavsiye ederim 😁