Serenkcbi erken doğum riskimden dolayı 23.haftadan beri işe gitmiyorum evde tekim ailemde yanımda değil bütün gün eşimin gelmesini bekliyorum yemek yapıyorum orgu bilmiyorum internetten öğrenmeye çalışıyorum olmuyor sinirleniyorum kuran okumaya başlayayım dedim onuda bıraktım walla tv'de izlemiyorum gündüz uyumaya başladım zaman geçsin diye buda benim daha kötü yapıyor öyle işte