Merhaba hanımlar 23+0 olduk bugün detaylı ultrasona girdik perinatoloji doktoru kalbinde parlaklık olduğunu bunun kalp sağlığıyla alakadar olmadığını ama down sendorumuna sebep olabilceğini söyledi oysaki ense kalınlığımız burun kemiği herşey normal çıktı böyle dediği için sabahtan beri ağlıyorum kendi doktoruma sonuçlarını gösterdim perinatoloji doktorunun yazdığı raporu tek başına bi önemi yok içiniz rahat olsun dedi ama benim içim rahat olamıyo bizi fetal dna yapmaya yönlendirdi başına böyle bişi gelen varmı çok endişeleniyorum içim içimi kemiriyo ne gelirse allahtan ama insan perişan oluyo 😞