poyrazinannesi3547 Ben 2 li test için yeşilyurtta randevu aldım araştırma hastanesi olduğu için oraya gidiyorum ama test sonrası karataş hastanesine gitmeyi düşünüyorum
poyrazinannesi3547 deletedmom2014 ayın 1 ine buldum bende o zaman 12 +6 olcam oluyor o zamanda o yüzden zar zor buldum valla